Trainingen


LinkedIn Fundamenten

LinkedIn Fundamenten

Een gebouw heeft een goede fundering nodig, omdat het anders verzakt. Ook je aanwezigheid op LinkedIn heeft een goede fundering nodig. In deze training leer je hoe je die fundering kunt opzetten door een goed basis profiel. Je denkt na over de juiste trefwoorden, over hoe je jezelf wilt profileren en over het zorgvuldig uitwerken van je imago voor jouw specifieke doelgroep. Dit vormt de basis voor alles wat je doet op LinkedIn en dus voor het resultaat dat je voor ogen hebt.


Zichtbaarheid

Zichtbaarheid

Met alleen een goed uitgewerkt basisprofiel op LinkedIn ben je in ieder geval beter vindbaar. Maar je wilt ook zichtbaar zijn, omdat je op die manier opvalt en jezelf profileert als expert op jouw terrein. Dit geldt voor ondernemers, maar ook voor kleinere en grotere bedrijven uit het MKB en natuurlijk ook voor werkzoekenden. LinkedIn biedt veel mogelijkheden om jezelf zichtbaar te maken bij jouw doelgroep en jezelf als expert neer te zetten.


Werkgevers, werknemers – LinkedIn werkt!

Werkgevers, werknemers – LinkedIn werkt!

Veel bedrijven hebben moeite om goed, betrouwbaar en geschoold personeel te vinden. Andersom hebben werkzoekenden vaak moeite om een passende baan te vinden. Deze training combineert het zoeken van personeel door werkgevers met het vinden van een baan door werkzoekenden.

Tijdens de training leren werkgevers en werkzoekenden samen hoe zij optimaal van Linkedin gebruik kunnen maken. Zo leren zij van elkaar. Bovendien bestaat de kans dat je tijdens de training een baan krijgt aangeboden of tegen de perfecte werknemer aanloopt.


Leadgeneratie

Leadgeneratie

LinkedIn is niet slechts een middel om je te profileren – als persoon of als bedrijf. LinkedIn is ook een tool om potentiële klanten – leads – mee op te sporen. Dit wordt aangeduid met de term leadgeneratie. Om efficiënt en effectief leads te genereren is het belangrijk een goed omschreven doel te hebben. Dat gaan we in deze training doen door middel van een gedegen plan van aanpak. Daarbij hoort een zogenaamd contentplan waarin beschreven wordt wie wat wanneer plaatst op LinkedIn. Ook is het voor een bedrijf belangrijk om het resultaat van deze inspanningen te meten door middel van meetinstrumenten, zodat je weet waar je aan toe bent en wanneer je moet bijsturen (zogenaamde Kritieke Prestatie Indicatoren).


Masterclass

Masterclass

In deze exclusieve masterclass krijg je vele tips, tricks en (gratis) tools die je een ware LinkedIn Master zullen maken.

De masterclass is bedoeld voor hen die LinkedIn met grote regelmaat gebruiken, maar het idee hebben er nog niet alles uit te halen. Dat het allemaal toch nét nog even beter kan. Het is een ECHTE masterclass, waar dus niet zomaar iedereen aan kan meedoen. Als je niet tegen scherpe kritiek kunt, raden we je aan je niet voor de masterclass in te schrijven. Kun je wel met kritiek omgaan, dan garanderen we je dat je op scherp wordt gezet.


LINKEDIN FIBERZ©

LINKEDIN FIBERZ©

LinkedIn Academy biedt deze cursus aan als enige in Nederland. Je leert hoe je je succes op LinkedIn gefaseerd kunt opbouwen. FiBERZ© biedt gebruikers van LinkedIn inzicht in de manier waarop zij hun doelen via LinkedIn kunnen verwezenlijken met als mogelijke uitkomst een hogere omzet of een nieuwe baan.